höst i en vecka

Jag fick min höst, ändå. Inte för att sommaren har varit värd namnet. Men jag har trots det sörjt att jag helt och hållet skulle missa min favoritårstid (Jag vet att det är en synd i mångas ögon att älska hösten. Men det är så mysigt..) Men nu smattrar regnet trivsamt på mitt fönsterbleck, jag har precis varit ute med hunden och blivit totalt genomblöt och jag blir fjollig som en liten unge och tar sikte på oboy-paketet i skafferiet. Varm choklad, nya varma och torra kläder, en bra film, ösregn ute. Mysfaktor hög.

Fast  Australien är nog fetare...

Så, idag är det PRICK en vecka kvar. Planet mellan Malmö och Stockholm ska enligt biljetten landa på Arlanda exakt detta klockslag om exakt sju dagar. Sen är det bara 2 timmar och 40 minuter kvar tills vi lyfter igen. 
.... jag tror sprängs som en för hårt uppblåst ballong av alla känslor!

Det spelas en låt på min dator skadligt mycket just nu. Jag kommer alltid förknippa denna knasiga vecka med denna låt. I'm coming home again. Do you think about me now and then? 
(ladda ner: Kanye West - Homecoming)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback