Försvarstal

HEPP!

Tjipp och välkommen tillbaka fröken Gardeståhl.

Måste med alla krafter få försvara min senaste tid av total mental och fysisk frånvaro. Jag är fruktansvärt ledsen alla vänner, trogna bloggläsare och diverse stalkers - men till och med jag kan köra på för hårt ibland.
Jag har verkligen inte försummat någon på grund av att jag inte vill umgås eller på annat vis beblanda mig med dig/er. Jag har inte legat på sängen varenda ledig sekund och snurrat runt i en yr sinnesvärld för att jag varit lat och tagit olagliga tabletter - utan helt sonika eftersom jag inte orkat stå på mina två spiror. De har helt enkelt inte velat lyfta upp min inte allt för tunga kroppsvikt. I'm so bloody sorry, babez.

Det blev för mycket. Jag tog slut. Man gör det ibland. Till och med Super-Stina. Faktiskt.


Men hey, vad skiljer mig från många andra? Jo jag vaknar alltid till liv och sparkar tillbaka. Och - here I AM. Nästan. Snart.

Ska snart iväg på äventyr med fröken Brandin och två supergulliga småpojkar. Lyssnar på Fleet Foxes (LADDA NER- NU, JETZT!) och ska snart ta ner kopplet från kroken och fästa det runt halsen på min lille söte Hasse som snart kissar på sig. Vi ses snart, med fulla krafter.

Loads of Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback