Ompa til du dør

Shit, var du inte på Mölleplatsen igår vid 20.45 bör du känna dig ganska misslyckad. Kaizers Orchestra kan ge den allra torraste torrboll en våg av lyckorus. Jag lovar.



Nu ska man snart bege sig till det brunaste, fulaste och säkerligen mest fallfärdiga huset i Malmö igen om en stund. CoopCoopCoop. Och snart kommer min älskade underbara och inte alls betungande arbetshelg som jag så generöst blev tilldelad bara för att ordet nej inte existerar i mitt vokabulär.. Den börjar lördag morgon kl 07.00 och slutar samma dag kl 19.00, för att sedan återupptas på andras heliga vilodag - dvs Söndagen - klockan 06.30 och avslutas på eftermiddagen 15.30. Min inte kanske alldeles bästa helg.

Men ljuset i historien kallas OB. Och Handels-OB är däremot mitt bästa OB.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback