Bra dag

Från början tills nu har varit en ljus dag i motvinden. Chill busdag på jobb följt av dagens dos av exotik i form av älgkebab på malmöfestivalen tillsammans med min käre Fredrik.

Kebab gjord av pressad älg toppad med lingonsylt (!!) kärleksfullt istoppad i vitt pitabröd av en måttligt road kille som högljutt och ogenerat klagade på sin obekväma arbetssituation.

Men 60 spänn fattigare och mycket mättare kunde jag konstatera att det var exakt lika jättegott som det brukar.
Bra musik och sköna spelningar i all ära men Malmöfestivalens höjdpunkt (liksom i många andra fall) för mig är all mat. Synd bara att även jag har en botten.

Ikväll är det BIOTIME. Barnhemmet, spansk rysare som fått fyra hästar i Sydsvenskan. Måste ju vara bra då ju.. Till saken hör även att den går på Kino. Dit går bara vi intellektuella som endast ser på film med klass och värde. Hmm.. 


I have to admit, it's getting better. A little better every day.



ÅÅH, nästa måndag ska vi på reseplanering på STA-travel i Lund... Och jag pratar med min Lisa som funderar på en liknande resa. JAG ÄR PEPP!! 

Enjoy:  
http://lisax4.blogspot.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback