Så var hon igång igen..

Snart Jul. Snart Jul. Barn, bröder och god mat. Och jag hinner inte tänka när jag måste slåss med galna kunder och flumma med Fija, Nettan och Morsan dagarna i ända.

Nettan: Men, varför får vi inte sälja ål?
Stina: För den är KRAFTIGT utrotningshotad!
Nettan: Ja, jo.. och kan den bara föröka sig där i det där Sargasso-havet fattar man ju att det bli poblem..
Gull-Britt: som vanligt bara halvt närvarande i full färd med något annat Var sa du dom förökade sig,sa du? ORGASMO-havet?!?! 

Just nu är Coop den bästa platsen för mig och mitt psyke att vara på. Tro det eller ej, även om jag imorgon har ett fett och svettigt 7-19 pass att räkna med.

JAG LÄNGTAR TLL JULAFTON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback