Det är såhär det känns att ha riktiga vänner

Trött, trött, trött.
Lycklig, lycklig, lycklig.

Nu fångar jag dagen allt vad jag orkar igen. Fy fan vilken underbar helg det varit. Tack allihop! Jag har faktiskt inga ord, kanske på grund av bakfyllan. Kanske på sömnbristen.. Men också kanske på grund av min mållöshet efter insikten om hur förbannat underbara människor det finns i min värld.  



Ett extra tack bör framföras till världens bästa Finspång, som varit mina gäster hela helgen och förgyllt mina dagar o förpestat mitt rum.. Samt gett mig världhistoriens skönaste födelsedagspresent. Ni är bäst, boys =)

Nu ska jag snart sova och drömma om prinsar med blåa ögon.

Kommentarer
Postat av: lisa

tack själv sötaste söta du! hade verkligen jättekul. pusspuss o kram

2008-11-23 @ 23:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback