Min pigghet förstärks av det vackra vädret

OMG.
Jag är så trött, sååå trött. När man väl får den sällsynta chansen att koppla av så kan jag inte det.. Man ligger i sängen om nätterna som en pigg och vaken unge som väntar på tomten på julaftons morgon.  Fast när man ska upp vid fem så inser man att det inte kom nån tomte.. utan bara en buss med nr 174 som tar en till Värnhem och Coop Extra - till delikatessdiskens himmelrike...

Det händer så mycket på innifrån och utifrån just nu så min hjärna vet inte var den ska ta vägen. Troligen ploppar den snart ur skallen efter en explosion på grund av överhettning... Men det gör inget. För läget är ganska nice just nu. Och man ska leva i nuet säger dom.
Carpe Diem, heter det visst på ett annat språk.

Ikväll ska jag träffa min überbästa Tilda som jag inte träffat på fem miljoner år. Bara det är ju ren lycka i sig själv.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback