Scones hos Corre och Erik

Uthrdade 8 timmar på en buss igår och anlände med en viss bakvärk till Oslo och blev varmt mottagen av Cornelia och tämligen kallt mottagen av staden Oslo. Jag kände istapparna i näsan bildas när Corre vackert antydde att det idag var ovanligt VARMT. BINGO, jag älskar ju som bekant kyla.

Men som man säger: Finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder. Och mina kläder är rent ut sagt skitdåliga.

MEN hittills har vi haft vääldigt mysigt. Igår invigde jag Oslo med en kempestor och knallgod varm choklad, följt av tacos vin och en jättemysig kväll i Corres och Eriks fina lya. Imorse bakade Stina scones med morötter och vi drack chai-te tills det rann ur öronen. HImla himla mysigt.

Snart väntar sightseeing och Ellen o Frida, och ikväll ett försök till utgång trots mina icke 20 fyllda... Här är nämligen stenhård 20-årsgräns på ALLA klubbar. Jävla timing:)

men det blir nice. See u soon folks. Pussar o Klem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback