Stinelin 20.0

Usch, jag har så lätt för att gråta.

Numera mest på grund av att jag blir så jävla glad. Glad över att jag fått detta liv jag fått, min familj, mina vänner. Allt.
Vad har jag gjort för att förtjäna er?

Att fylla år är ingen hype i sig för min del. Jag la den materiella lyckan bakom mig när jag var typ 12. Nu är det underbara med en födelsedag att man inser hur många som egentligen bryr sig, som skickar sms ringer.. Facebookar:)
Många tårar rann i smyg ur mina tårkanaler igår.
Särskilt när jag kom hem från jobb och blev bemött av mina föräldrars kramar och skönsång, massa god mat, marängsviss och även en Canon EOS 1000D (vänta er en blogg med störtsköna bilder)



Jag har sagt det förr, säger det igen: Jag älskar mina föräldrar. De är och förblir mina stora förebilder och idoler.




Nu är jag för övrigt fullvuxen. Jag har sen några år fått lov att gifta mig, kunnat bli straffad till livstids fängelse, köra bil, haft möjlighet att lagligt skaffa mig vapen, haft åldern inne för att dra ut i krig och döda människor...

Och nu får jag äntligen göra det där allra mest ansvarsfulla och vuxna - nämligen köpa sprit på Systembolaget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback