TRÖTT

-Nu går jag HEEEEM. Jag sluutar nu! Bye bye flickor!
-Jahaa.. men vi ses på.. onsdag?
-Jae..eller NEJ! Onsdag, då är jag l-lee-l.. leeed... fan.
-Ledig?
-JUST det. Hade glömt hur det uttalades!

Det är sant vänner, klockan kommer inte ringa klockan 5 på onsdag. Ironwoman ska vila. Ironwoman ska göra något annat utan gå till coop ens några timmar, en hel dag. Och jag lovar att jag ska utnyttja tiden till max på exakt rätt sätt=)


Och på fredag bär det av till OSLO! Där min käraste Cornelia väntar på mig, och hennes andre halva Erik. Jag ska parasitera på dem ett par dagar och jag har blvit lovad en otroligt trevlig helg. Tvivlar inte ett dugg.
Jag ska också försöka hitta min superEllen och krama henne hårt och längre än längst. Tänkte även träffa Nina och Frida. Och säkert nån annan.. Skönt att halva ens bekantskapskrets håller på att konvertera till norrmän!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback