Ett huvud med explosionsrisk

Mina arbetstider gör mig tämligen..rubbad. Att ha uppvakningstid kl 5 som norm får dig faktiskt att vakna okristligt tidigt även de dagar du skonas från mobillarmet.. Även en partykväll till trots. Inte för att jag på minsta sätt vill klassa mig själv som normal, men vem fan går upp kl 7 frivilligt en lördag?!

Även om gårdagens party slutade rätt tidigt på grund av mitt huvud som är läskigt nära en explosion. Och min kropp som skriker "Infection inside - VILA STINA!!".. Men är man bara ledig varannan helg så är man. Men ja..måste ju erkänna att det går sådär att trotsa kroppen just nu. Jag känner att den misstänkta bihåleinflammationen är ett faktum.

Men hey, lite pencillin och vila. Over and done.

Jag älskar den svenska hösten och har inte något emot kyla sålänge man får ha ordentligt med kläder. Men jag hatar att vara konstant krasslig, snuvig, förkyld och halvsjuk. Daaaamn. 

Svennes och Maddes underverk



Just nu längtar jag efter min släkt. Mina bröder med flickvänner och barn. Och nästa sak att se fram emot är min nyaste av sex underbara brorsbarns dop -  Stoffe (närmare bestämt Kristoffer). Jag bara älskar min titel som Faster Stina. 

Nu ska jag väl göra något lugnt, avkopplande och vilosamt , typ baka en kaka.. Eller nåt. Kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback