Updates från en soffliggare med skallen i rosa moln

Yo!
Ja, kära vänner och bekanta, det var ett tag sen. Detta må jag beklaga för er finingar som alltid är min blogg trogen.. Kanske kan jag vinna er tillbaka, kanske inte. Jag ska göra mitt bästa.

Till mitt försvar har jag väl det faktum att denna höst inte varit annat än totalt fullspäckad med aktiviteter som krävs av en aktiv Globalare på Albins Folkhögskola. Det har varit föreläsningar, manifestationer och demonstrationer utöver massor av intressant skolarbete (det är lätt att bli stude när allt man pluggar är ruskigt kul att lära sig). Och för att inte tala om alla fester och happenings man varit på. Livet är ju så jävla roligt ibland.. och då kan det hända att det här med bloggande kan ta stryk.

I skrivande stund har all lathet jag inte kunnat ta ut den senaste tiden äntligen kommit till sin rätt och jag ligger utfläkt i min soffa på Sunnanväg, fylld med julmat, godis, värme och massor (läs enorma mängder) kärlek.

Kanske är jag också lite trött efter åter en vaken natt av ändlösa samtal med en otroligt vacker människa vid min sida. You fill me up, in and out.

Och imorgon väntar ett 5 dagars besök av Mrs Nicky Pearce direkt från UK. Fan vad kul det ska bli att träffa min fina britt-galning till China-mate igen.



I övrigt hade jag en underbar julhelg tillsammans med diverse bröder, mina superpäron och galna mängder julmat och ris a la malta.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback