Tack Fija!

För övrigt: Gjorde en kort-visit på itt jobb i tron om att kunna jobba, men fick självklart vända i dörren. Dock hann min kära kollega Fija överräcka en fin present till mig.
Eftersom jag råkat avslöja min pinsamma obsession (gud, så pinsamt) av den fruktansvärda plågan till låt: Boten Anna, som jag i smyg brukar dansa loss till bakom kulisserna i styck-rummet på jobb för henne.. så har hon fått för sig att jag är kär i BAsshunter. (HOW COULD THAT BE?)

Och nu föll det sig så att nämnde nörd faktikt gjort ett inköp av x-antal red-bull, cola och juice på självaste Coop Extra Värnhem. Självklart sprade hon detta kvitto som han själv inte ville ha och gav det till mig.

Jag har BASSHUNTERS kvitto, gott folk. Och halva hans kortnummer! FFS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback