Oh happy day!

Omg! Det var längsen mitt fysiska skick var såhär bottenkört.. Ont på alla möjliga tänkbara ställen. Trötthet obeskrivlig. 
Idag är den sista av de tio dagar av konstant salongsberusning och sinnesförvirring jag levt mig igenom. Idag togs alltså den sista tabletten i min mastodont-pencillin-kur med tillhörande underbara biverkningar som yrsel, illamående, aptitlöshet, hörselnedsättningar, förvirring, matsmältningsbesvär, klåda, hudirritation.. med mera med mera.

Och dessa var de vanligast förekommande. Och nog har jag kunnat pricka av de flesta på listan under denna minst sagt luddiga period. Främst då de som rör den psykiska biten.. förvrringen och det där. Jag vill passa på att be er att inte ta eventuella skumma saker som sagts eller gjorts de senaste dagarna på alldeles för stort allvar.. Jag menar, saker som sägs på fyllan brukar ju kunna avfärdas som omdömeslösa och därmed inte riktigt sanna? Aye?

Weell, lite tips till er som tänkte drabbas av samma åkomma som jag: 
1. SKIT i gymmet, gå inte ens dit bara för att "titta på maskinerna". Smärtan gör sig påmind, tro mig.
2. SKIT i alkohol och partaj. Bakfyllan, huvudvärken och magontet som följer (efter tre cider...) går ej att i ord beskriva. 

Och slutligen till det något som orsakat det hela: Don't ever fuck with my kidneys again!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback