Schtekt lammkött

Äntligen börjar jag vakna till liv. Det som behövdes var en långrunda på Hällestadsspåret (utan min älskade vovve som inte får lov att vandra för långt eftersom han av oförklarlig anledning försvann hemifrån och senare hittades med söndertrasade trampdynor..) En lång runda för att jobba bort resterna av vinet i mitt blodomlopp och samla tankarna. Samt förbanna mig själv för att en idiotisk sak som hände för flera månader sen fortfarande kan göra mig så upprörd.. 

Gårdagskvällen spenderades först hos Annica på Värnhem varpå jag, Sara och Johanna tog oss ut till självaste Falsterbo och blandade oss med sociteten och kändisarna som hänger på Falsterbo Horse Show. Där kunde jag återigen ganska säkert konstatera att stekighet, backslick och rika pappas bortskämde son inte är min grej.
Och inte heller är småpojkarna i "Partytältet" med 18årsgräns min bästa kopp te (fast undrar ifall 40-plussarna på Strandbaden hade varit mycket bättre) och jag och Sara funderade helt seriöst på att ta med rullatorerna när vi går ut nästa gång...
 
Men.. som vanligt hade vi sjukt kul och kvällens ena höjdpunkt var lätt studsmattan hos den någon ute i Falsterbo som vi förfestade hos i tio minuter. Kort men intensivt. Och tack för studset!


Lägenhetsjakten är fortfarande ganska fruktlös. Några tips????????? Mejla pronto.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback