SORRY LI

RÄTTELSE från föregående inlägg: Även jag är en obotlig härmapa eftersom min goda vän Anneli Dahl och hennes lika söta vän Anneli Axelsson faktiskt var våra förebilder och drog till Oz året före och därmed ännu coolare än vi. DOCK bör tilläggas att de inte stod ut med det tuffa fruktplockarlivet i mer än två dagar.. ;)





För tillfället funderar jag på vad jag kan tänkas ha kunnat begått för fruktanvärt brott som kräver detta straff. Morgonen började redan kl 4 av en molande smärta i ryggen.. sporadiska knivhugg i navelhöjd. Nej nej och åter nej.

Härmed ber jag en bön till Gud och ger honom en chans att bevisa sin existens:
Snälla jävla Gud: Gör så att mina farhågor inte stämmer. Snälla. Skulle kunna lägga mig på mina bara knän, bara jag slipper få tillbaka den där smärtan. 
Amen.  

Kommentarer
Postat av: Anneli

Haha :P Jo, jag vet, en massa folk som har varit eller åker dit nu! Det är inte rätt! Men i sommar blir det jag som härmar alla andra tråkiga svenskar, det blir semester på grekisk ö! :P

Varför slita när man kan leva lyxliv i Australien! Tacka vet jag glassiga kebabjobb!

Postat av: Anneli

Jag kan väl inte hjälpa att "folk" får för sig att konserten är på fredagen! Vi borde gå på konsert Stina! Konsert! Festival, jag vill på festival, tror du jobbet märker om jag försvinner i några dagar i sommar?

2009-03-09 @ 22:12:17
URL: http://annelili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback