The final countdown

Puh..nu ar det bara en hel dag kvar pa detta aventyr. Det ar riktigt overkligt.. Jag kan inte riktigt forsta att jag kommer kramas med mina alskade foraldrar och gosa med min flackiga vovve pa lordag kvall. Och att jag kommer skratta med mina polare och mysa med min underbara slakt, mina superkids och mina grymma brorsor inom en valdigt snar framtid.. Asiater i all ara - mitt nast basta folk pa jorden. Men mitt basta folk ar och forblir mitt eget, mina nara och kara.


Det sjuka ar att denna resa pa lite mer an tva manader kanns evigheter langre an min forra som varade i nastan atta.. Det kan mojligen bero pa att vi varit med om sa mycket mer pa sa kort tid. Allt har varit sa intensivt och packat och man har tagit in nya annorlunda intryck och sett galna saker i princip varje dag.. och forflyttat sig jamt och standigt. Burit vaskor, trangts i tunnelbanor, yrat, gatt vilse och fatt diverse galna vagbeskrivningar som lett oss till de mest suspekta stallen..  Det tar hart pa en och jag hoppas pa viss forstaelse om jag den kommande veckan spenderar lite extra tid horisontalt och med hjarnan pa vilolage..

Morgondagen ska spenderas flanerande och stilla i Tokyo - det stalle vi spenderat overlagset mest tid i pa hela resan och som i det narmsta blivit hemma for oss. Inga dramatiska handelser pa agendan och som alltid nar man ar installd pa att aka hem, pa att langta efter sina alsklingar.. sa kommer tiden formodligen att ga ruuuskigt langsamt.

Well.. jag har inga storre news from the front idag. Mer an att jag ar proppmatt pa sushi - som idag intagits i bade lunch- och middagsform.. Man far ju passa pa nar man har chansen, u see.
See u in a bit!



www.resedagboken.se MathildaBrandin (ett ord)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback