Älskade hatade lilla shuffle..

Hittade min gamla slitna - och en gång vita - I-pod Shuffle från 1800-talet idag. Har inte lyssnat på musik på evigheter eftersom min billiga Sansa-mojäng övergav mig efter bara några månader.. På min Ipod fann jag en gammal knivskarp goding som jag aldrig kommer tröttna på...

One night to be confused
one night to speed up truth
we had a promise made
four hands and then away

Both under influense
we had demons in
to know what to say
mind is a razorblade

To call for hands of above
to lean on
wouldn't be good enough
for me, no

One night of magic rush
the start a simple touch
one night to push and scream
and then relief

Ten days of perfect tunes
the colors red and blue
we had a promise made

....we were in love



Kommentarer
Postat av: Lina

Hej. :)

2009-10-05 @ 13:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback