Trött morgon

Usch. Min kropp mår dåligt. Total vätskeförlust och enorm brist på sömn. Men det här med att sova länge om dagarna har ju aldrig varit min grej.. Så då sitter man här, tyst som en mus och roar sig på Facebook. Med en underbar skapelse sovandes i sängen bredvid.

Han är så fin, I'm tellin ya.

Jag drar till Indien om mindre en en freaking vecka. Bloggen kommer flitigt att uppdateras under denna resa, for sure. Håll också utkik på klassen blogg:
http://albinsglobala.org/2.0/

I'll be back!




My oh my oh my I've had a few
My oh my oh my this one's for you
My heart is on it's sleeve
I need you to believe that the dark times will fade

So crack the shell of the hardest heart
Slip inside when they're caught off guard
Kill all the urgent lies that stain their blood
And if you think that you know everything
Don't give me this chance to sing
I'm not a fool, I fall to lighten up

My oh my oh my I've had a few
My oh my oh my this one's for you
My heart is on it's sleeve
I need you to believe that the dark times will fade

And I can't stop staring at you
And your expression looks a little confused
This little story will end so well



Kommentarer
Postat av: HANNA LIVE FRAN INDIA

Men kan man fa veta vem den har mannen ar?!!



Du kommer alska Indien, det ar ett helt galet land... Hoppas du far en fin resa! Hur lange ska du vara borta? Vi ar i Bijapur i Karnataka!



Puss

2010-01-24 @ 14:14:57
Postat av: Stina

HANNII, omg! Fan va kul att höra från dig!! Mannen heter robert och han är fin. Du ska få träffa honom en dag;)



Vi är borta tills 31e mars. Hur länge du kvar? Vi landar i delhi nu, sen drar vi upp till dehra dun, varanasi, kolkata, bangladesh, bangalore och sen ska vi dra runt lite därnere sen back to delhi.



SAKNAD!

Postat av: SD

2010-01-26 @ 19:27:23
Postat av: Sanne

oops. jag råkade posta en ett medelande av SD :P

well. skulle bara säga att du ska ha det grymt i Indien! Du kommer få en helt otrolig upplevelse!



Blogga flitigt så jag kan låtsas att jag backpackar med dig på ett hörn :)



Pussar&Kramar til slemis

2010-01-26 @ 19:29:20
Postat av: Cornelia

Miss you sambo! hur har ni det?? <3

2010-01-31 @ 22:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback